Méně je někdy více aneb proč jdu proti proudu

Asi každý z nás toto rčení v životě už nespočetně krát slyšel. Úžasné na něm je, že se dá aplikovat na úplně vše v našich životech. S minimalismem a odpojením se od sociálních sítí se teď roztrhl pytel.

Možná si teď říkáte, proč mám v titulku spojení “PROTI PROUDU”. Pokud mě sledujete, tak jste už určitě zaznamenali jisté změny na mém IG. A vysvětlení je celkem jednoduché. Pokud člověk dělá něco hodně dlouho, věnuje tomu kus sebe, svůj čas, tak nastane určitý zlom, kdy si uvědomí, že si sám potřebuje trošku odpočinout a posunout se dál. Prostě tak, jak se vyvíjejí naše účty na sociálních sítích, vyvíjí se každý z nás.

Líbil se mi jeden výrok nejmenované blogerky, která pronesla, že ve třiceti už nechce dělat instagram, že je to pro mladší generace. A tak trošku s tím souhlasím. Myslím si, že každá generace má to své. A i já už cítila, že potřebuji nový impuls a že to chci začít dělat jinak.

No a druhý ukazatel, který se naštěstí mně osobně vyhnul, pro mě bylo to, že mi přijde, že se tak nějak bere reklama na sociálních sítích, poslední dobou, jako samozřejmost a že se jen stupňuje. Nebo spíše, že se to v mnoha případech vrací do doby “před opicemi”. Prostě něco ti dáme a uděláš za to xy příspěvků a videí, i když třeba sám o sobě ten výrobek vypovídající hodnotu nemá. Přitom, jak každý víme, reklama je tou nejdražší věcí, a tak by si měl podmínky určovat ten, který bude reklamu poskytovat. Jelikož nejde jen o to, jen nasdílet příspěvek. Ale skrývá se za tím hodně práce. Zahrnuje to čas na focení, úpravy, vymyslení textu, aby to nepůsobilo lacině, že prostě narvu reklamu do každého příspěvku, i když si tím třeba snížím vzpomínku na hezký den … A všechno toto není otázkou desítek minut. Internet je takové online tržiště a neznamená to, že musíte brát všechno. Naštěstí s tímto jednáním nemám osobní zkušenost, jelikož jsem si vždy určovala pravidla já. Prostě mám to na stránce tak a tak a sdílím podle toho, jak se mi to hodí do konceptu a jak jsem spokojená. A tak si myslím, že by to i mělo být. Nechci, aby to vyznělo nějak nevhodně, ale už jsem z té reklamy, kdy otevřu IG a pomalu každý příspěvek, co se sdílí, je spolupráce, unavená. Někam se vytrácí to, že v prvé řadě, to mám být o člověku a jeho značce, kterou si na svém profilu buduje a že vše ostatní je jen plus.

Buď chci dělat něco, co dělám rád a nebo do toho nacpu nuceně reklamu a už si neužiji ten okamžik. A nebojte, příležitostí je hodně, takže i když některé omezíte, tak vlastně v konečném důsledku nic, kromě vyvíjeného tlaku, neztratíte. Ba naopak možná objevíte nový směr.

Tak schválně by mě zajímalo, kolik si myslíte, že je už moc reklamy. A co vám třeba vadí?

Trošku jsem se tu rozkecala, že? Tak ať mi tu, u toho čtení, neusnete. Nebojte, neopouštím vás, dál budu dělat, to co dělám, o mé bezlepkové rady nepřijdete, ale taky chci mít víc možnost se věnovat novému směru. A tím je pro mě teď focení. Opět mi to dodalo tu potřebnou motivaci, nový vítr do plachet. IG zeď už tak nově bude jen o cestování a věnování se #glutenfreegastromapa a vše ostatní budu sdílet ve stories. Facebook zůstane pořád stejný. Věřím, že se vám má bezlepková mapa bude stejně tak líbit, jako to, co jsem dělala doposud a nebojte pečení dobrot má pořád svůj IG pod ivetratbezlepkovávyroba

Těším se na vás na cestách a třeba se někdy potkáme při focení photos_by_Ivet.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *